среда, 21 декабря 2011 г.

Киро Лимузино не ще да връща Линкълна...*

Киро Лимузино не ще да връща Линкълна...*Митрополит Кирил: Медиите акцентираха върху колата ми, аз не съм се хвалил Медиите акцентираха върху колата ми и раздухаха изкуствено цялата история, аз не съм се хвалил какво притежавам. Автомобилът беше известен на всички във Варна много преди този скандал да гръмне и хората там дори се чудеха защо изведнъж Линкълнът стана такава сензацция. Така определи скандалната информация за скъпия си автомобил варненският митрополит Кирил. В първото си интервю в предаването "Нека говорят... с Росен Петров" след появилите се срещу него нападки духовникът подчерта, че не е подавал оставка и няма намерение да го прави, тъй като е бил убеден от Светия синод да остане на поста си. Митрополит Кирил обясни, че няма нищо необикновено в новия и скъп автомобил, който ползва и подчерта, че той му е крайно необходим за работата му. „Нашата епархия е една от големите -- около 200 км от единия й край до другия и затова този автомобил ми е необходим. Той е съвсем обикновен и всеки един служител може да си позволи такъв. Защо да карам старата кола, която харчи по 12 на сто и така да има повече разходи за епархията ми? Този Линкълн харчи 6 на сто, защото е хибрид и съм доволен от него", посочи духовникът. Той допълни, че скандалът е умишлено създаден и посочи, че всяко ведомство си има своите проблеми, но не е правилно да се внушава, че те са най-много в църквата. Митрополит Кирил обясни още, че извън епархията винаги пътува с влак. На Никулден свещеникът се появи с луксозния си автомобил последен <b>...</b>
Длительность: 14:01



Скриншоты к видео
Киро Лимузино не ще да връща Линкълна...*
Видео Киро Лимузино не ще да връща Линкълна...* Video Киро Лимузино не ще да връща Линкълна...* Киро Лимузино не ще да връща Линкълна...*

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.