четверг, 1 марта 2012 г.

Дучето: Аз съм русофил, Америка експлоатира света

Дучето: Аз съм русофил, Америка експлоатира светаТази неделя, в "Насреща Люба Кулезич" в студиото да се разрази гореща престрелка на тема Путин или Обама -- кой от двамата е по-приемлив за българите, на кого да заложат и защо? Поводът -- предстоящите избори в САЩ и Русия. Като поддръжници на президентите Барак Обама се изявиха кметът на Каварна Цонко Цонев и политологът -рокер Евгений Дайнов, а руската чест беше защитена от режисьора Андрей Слабаков и председателя на агитката на ЦСКА Димитър Ангелов-Дучето.
Длительность: 9:54



Скриншоты к видео
Дучето: Аз съм русофил, Америка експлоатира света
Видео Дучето: Аз съм русофил, Америка експлоатира света Video Дучето: Аз съм русофил, Америка експлоатира света Дучето: Аз съм русофил, Америка експлоатира света

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.