среда, 28 ноября 2012 г.

What Obama Should Say to Mitt Romney During Their Meeting

What Obama Should Say to Mitt Romney During Their MeetingMitt Romney has taken Obama up on his offer to meet and talk politics. They will meet for lunch on Thursday. Yesterday, Sam discussed what Obama should say to Romney if Romney took Obama's offer... This clip from the Majority Report, live MF at 12 noon EST and via daily podcast at Majority.FM
Длительность: 2:10



Скриншоты к видео
What Obama Should Say to Mitt Romney During Their Meeting
Видео What Obama Should Say to Mitt Romney During Their Meeting Video What Obama Should Say to Mitt Romney During Their Meeting What Obama Should Say to Mitt Romney During Their Meeting

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.